Za 4 meseca korišćenja čaja njen suprug sa 24 jedinice insulina vraćen na pola tablete dnevno.
Za godinu dana upotrebe čaja suprug je sa insulina vraćen na tablete, a zatim je prestao i sa korišćenjem tableta.
Dete od 8 godina sa 1 kutijom čaja sa 28 jedinica šećera smanjilo ispod 8 jedinica. Odlično se oseća.
Primao insulin, imao 20 jedinica. Posle korišćenja 2 kutije Antidijabet čaja, smanjio šećer u krvi na 8 jedinica.
Detetu od 7 godina na insulinu, posle dve kutije Antidijabet čaja, lekar je ukinuo insulin, nastavlja sa uzimanjem čaja.
Sa dve kutije čaja sveo holesterol na normalu (imao 13).
Za 10 dana korišćenja Antidijabet čaja smanjila šećer sa 10 na 4,5 jedinice. Odlično se oseća i prestala je da pije tablete.
Koristio insulin 4 puta, sada se prebacio na jedno primanje jer je šećer sa 5 kutija čaja Antidijabet, sveo sa 22 na 8 jedinica.
Imao je 29 jedinica šećera u krvi, lekari predlagali injekcije insulina, ali čaj protiv dijabetesa, Antidijabet (4 kutije) su nivo šećera spustile na 7,5.
Zahvaljujući tome što sadrži jedan biljni hormon koji je sličan insulinu, koristan je u ishrani dijabetičara jer utiče na smanjenje povećane količine šećera u krvi. Naučnici pretpostavljaju da crni luk deluje na metabolizam glukoze u jetri ili na lučenje insulina i da sprečava razaranje insulina. Verovatno su aktivni hipoglokemijski sastojci ALIL-PROPIL-DISUFID i ALICIN. Oni su otkrili supstance koje stimulišu šećer i izdvojili antidijabetičke sastojke koji su slični TOLBUTAMIDU, ranije uobičajenom leku. Sada se retko koristi lek koji stimuliše lučenje i stvaranje insulina.
Znatno snižava šećer u krvi. Takvo delovanje se pripisuje njegovim supstancama ALIL-PROPIL-DISULFIDU i DIALIL-DISUL-FID-OKSIDU (alicin), ne isključujući FLAVONOIDE koji takođe igraju pozitivnu ulogu. Beli luk poboljšava rad pankreasa koji proizvodi insulin i glukogen pomoću kojih se reguliše šećer u organizmu tj. pomaže da se normalizuje visoki i niski nivo šećera. Beli luk reguliše proizvodnju GLUTATIONA, moćnog antioksidansa koji se nalazi u ćelijama i pomaže u sprečavanju nastanka kanceroznih promena. U cilju višestruke zaštite jedite svodnevno sirov beli i crni luk, a može i kuvan.
Riba u ishrani može smanjiti vaše izglede da dobijete dijabetes tip 2. Ovaj iznenađujući podatak daju holandski istraživači sa Nacionalnog instituta za zdravlje i zaštitu prirodne sredine. Istraživači su zaključili da osobe koje jedu ribu, imaju za 50 odsto manje izgleda da dobiju dijabetes nego one koje je ne jedu. Neki sastojci ribe, možda omega 3 masti, mogu da podstaknu sposobnost organizma da koristi glikozu i tako spreči nastanak dijabetesa. Količina ribe koja ima zaštitno dejstvo veoma je mala: samo 30 grama dnevno morske, masne, ali ne tovljene i konzervirane ribe i bez dodataka drugih masti, osim maslinovog ulja.
Začini kao što su cimet, karanfilić, lovorov list i kurkuna mogu da utrostruče sposobnost insulina da metabolizuje glukozu.
CIMET - Ovaj začin znatno povećava sposobnost insulina da metabolizuje glukozu tj. može da pomogne u održavanju šećera u krvi pod kontrolom. Cimet može da pomogne insulinu da deluje efikasnije pojačavajući na taj način sposobnost organizma da pretvara glukozu u energiju. Pomažući u kontrolisanju dijabetesa cimet istovremeno pomaže u prevenciji oboljenja koronarnih arterija i visokog krvnog pritiska.
Cimetom možete posipati žitne pahuljice, voće, jogurt pa čak i tost. Nastojte da pojedete ¼ -1 kašičice cimeta dnevno.
KURKUMA - je začin koji kari prahu daje onu žutu boju, pojačavaći aktivnost insulina. Uzimajte jednu do tri kapsule na dan.
KOREN PERŠUNA - dobro oprati, narendati ga i pomešati sa sitno seckanim lišćem i to staviti u čašu jogurta sa malim procentom mlečne masti ili u češu kiselog mleka i popiti pre spavanja svako veče.
KOREN CELERA - pomešajte četiri lista seckanog celera (sa drškom) sa kiselim mlekom i to uzimajte na tašte (na prazan želudac), u periodu od uzimati godinu dana.
Povremeno treba uzimati po kašiku nezaslađenog limunovog soka, a još bolje je svakoga jutra popiti čašu soka od pomorandže. To pomaže razmenu materija i regulisanje varenja, poboljšavajući opšte stanje dijabetičara.